Watsons Türkiye 20. Yılını Kutluyor

tarafından
5
Watsons Türkiye 20. Yılını Kutluyor

Türkiye’nin ilk sağlık ve güzellik perakendecisi Watsons, bu yıl Türkiye’deki 20. yılını kutluyor. 20 yıldır güzellik ve kişisel bakım ürünlerinin ötesinde bir deneyim sunan Watsons, milyonlarca müşterisinin hayatına mutluluk ve ilham katmaya devam ediyor.

184 yıllık köklü geçmişiyle AS Watson Group, dünyanın en büyük sağlık ve güzellik perakendecisi olarak konumlanıyor. Bu küresel gücün güzellik alanındaki amiral gemisi olan Watsons, Asya’nın 1 numaralı O+O (Online + Offline) perakendecisi olarak 16 pazarda 8.000’den fazla  mağaza ve 1.500’ün üzerinde eczane ile faaliyet gösteriyor. Bu uluslararası başarının bir parçası olarak, Türkiye’deki 20. yılını kutlamanın gururunu yaşıyor.

20 yıl önce Türkiye’de “güzellik otoritesi” olma misyonuyla yola çıkan Watsons, sektörün ilk oyuncusu olarak  kozmetik ve güzellik perakendeciliğinde öncü rolünü sürdürüyor. Türkiye’nin dört bir yanındaki 430’dan fazla mağazası, online kanalları ve 3500’e yakın çalışanıyla Watsons, 12 milyon Watsons Club üyesine ve milyonlarca tüketiciye ulaşıyor.

Güzelliğin ötesinde bir yolculuk: “Mutluluk Sunuyoruz”

Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş bu yolculuğu şu sözlerle anlatıyor: “20 yıl önce güzelliği ve kişisel bakımı herkes için ulaşılabilir kılmak üzere yola çıktık. Bugün geldiğimiz noktada sadece bir perakendeci değil, müşterilerimizin hayatına mutluluk katan bir yol arkadaşıyız. Biz, küçük ama sürdürülebilir mutluluklar sunuyoruz; güzelliği yalnızca bireysel değil, toplumsal ve çevresel bir değer olarak görüyoruz.”

“İyi görün, iyilik yap, harika hisset” mottosunu benimseyen Watsons, müşterilerine yalnızca ürün değil, kendilerini iyi hissedecekleri deneyimler sunmayı hedefliyor. Bu yaklaşımın en güzel yansıması olarak Türkiye’deki 20. yıl, 2025 boyunca sürecek sürprizler ve hediyelerle müşterilerle birlikte coşkuyla kutlanıyor.

20. yılın ilk sürprizlerinden biri olarak, 5 şehirde 500 kişi çok özel hediyelerle buluşuyor. Watsons Türkiye, “Birlikte Yirmiyiz, Çok İyiyiz!” mottosuyla yıl boyunca düzenlenecek kampanyalar ve keyifli deneyimlerle Türkiye’nin dört bir yanındaki Watsonsseverlere ulaşmayı hedefliyor. Watsons Türkiye, bu özel yılı yalnızca bir dönüm noktası değil, aynı zamanda müşterileriyle birlikte büyüdüğü yolculuğun bir simgesi olarak görüyor.

 Sürdürülebilir güzellik için daha fazla adım

Watsons Türkiye, 20. yaşına girerken yalnızca geçmiş başarılarını değil, geleceğe olan sorumluluğunu da önceliklendiriyor. Güzelliğin geçici değil, sürdürülebilir olması gerektiğine inanan marka, çok yönlü bir proje olan Watsons İyilik Hareketi ile topluma, çevreye ve geleceğe katkı sağlamayı amaçlıyor. Bu anlayışla sürdürülebilir içerik ve malzemelerle üretilmiş 1.000’in üzerinde ürünü tüketiciyle buluşturuyor. 2030 yılına kadar tüm mağazalarında sürdürülebilir ürünlere özel alanlar oluşturmayı ve bu ürün sayısının 3.000’e çıkarmayı hedefliyor. 163 mağazasındaki özel sürdürülebilir yaşam köşeleri ve 420 mağazasındaki sürdürülebilir yaşam elçileriyle tüketicilere rehberlik ediyor.

Plastik tüketimini en aza indirmeyi, geri dönüştürülebilir ambalaj kullanımını artırmayı ve doğaya zarar vermeyen ürünleri ön plana çıkarmayı amaçlıyor. Daha yaşanabilir bir dünya için sürdürülebilir markalara daha fazla alan açarak hem müşterilerine hem de gezegene değer katmayı sürdürüyor. 2024 Ocak ayından itibaren operasyonlarındaki tüm elektrik tüketimini %100 yenilenebilir kaynaklardan sağlayan Watsons Türkiye, Watsons markalı ürünlerde çevre dostu ambalajlar tercih ederek de ambalaj atıklarının azaltılmasına yönelik çalışmalar yürütülüyor.

20. yıl kutlamalarıyla eş zamanlı olarak sürdürülebilirlik yatırımlarını da büyüten Watsons Türkiye, “Birlikte Yirmiyiz, Çok İyiyiz!” mesajını yalnızca müşteri memnuniyetinde değil, toplumsal ve çevresel katkı alanlarında da görünür kılıyor.

Güçlü Bağlar, Ortak Hikayeler

Watsons Türkiye, 20 yıllık yolculuğu boyunca müşterileriyle kurduğu güçlü bağı, onları yakından tanıma isteğiyle daha da derinleştiriyor. Marka; gençlerin enerjisinden, yetişkinlerin sadakatinden ve tüm müşterilerinin ilham verici bakım hikâyelerinden beslenerek büyümeye devam ediyor.

Bu yıl 11. kez düzenlenecek olan Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri ile müşterilerinin sesini doğrudan markalara ulaştıran Watsons Türkiye,  Watsons Gençlik Festivali’nde güzelliği müzik ve eğlence ile buluştururken, Wbus ile sahillere ve üniversite kampüslerine giderek deneyimi mağaza raflarının ötesine taşıyor. Bu etkinlikler her yaş grubundan tükeyiciye renkli Watsons dünyasını tanıma fırsatı sunarken, markanın herkesin hayatında bıraktığı özel izleri de görünür kılıyor.

Watsons Türkiye, kapsayıcı yaklaşımı, sürdürülebilirlik vizyonu ve müşteri deneyimine verdiği önemle yeni yaşını coşkuyla kutluyor!

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı